söndag 22 augusti 2010

Morgonen efter


Så här fin blev min blåbärs-, lingon-, hallon-, rabarber-, äppel- och päronfrittata. Den blev uppskattad, i synnerhet i kombination med dulce de lechen (smakade lite på fingertoppen - det påminner lite om messmör i smaken, gör det inte? Kanske inte så konstigt). I övrigt blev det inte så många bilder som passar att lägga upp här. Man kan säga att öl och rom&cola zero förekom i generös omfattning.

Gästerna är kvar, ligger och sover, och senare kommer M's pappa med fru igen, och då ska vi äta middag tillsammans. Jag ska vara manipulativ och bjuda på lchf-paj (se om jag kan få över dem från den mörka kolhydratsidan). Botten tänker jag mig får bestå av äggstanning med lite fiberhusk i, och så fyllning med grädde, ägg, ost, nötter och spenat. Salami som tillbehör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar