måndag 16 augusti 2010

Jag har faktiskt en ursäkt

Jag vet, jag har inte skrivit på evigheter. Först fick jag ju jobb - hurra, hurra! Drog igång direkt med en 40-timmarsvecka och var helt slutkörd av alla intryck och nya lärdomar så jag orkade helt enkelt inte. Sedan var jag i Tyskland (Chemnitz, Dresden och Berlin) i några dagar med några av mina älskade rumskompisar från USA-resan. Vi hade så fruktansvärt roligt! Mycket turistande, dans, drinkar, skratt och mat. Jag jobbade på att hålla mig till LCHF, men det blev nog ändå lite fler kolhydrater än till vardags (i synnerhet sista dagen, när jag och I, slutkörda efter tre mycket intensiva dygn, satt på Berlins flygplats i 4 timmar och åt choklad). Jaja, på't igen. Åt omelett med ljuuuvlig kantarellstuvning till middag. Och nu tänker jag avrunda med lite tysklandbilder.

Jag, B och E (och en skvätt lokalt bryggt öl)  på en uteservering i Chemnitz


Med brudarna framför riksdagshuset i Berlin


Kärlek och förfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar