måndag 18 oktober 2010

Lchf - räddaren i nöden


Just nu förstår jag av hela mitt hjärta folk som går in i väggen. Hur i hela friden skulle man kunna sluta köra 120% när man har börjat?

Idag gick jag upp 6, gick till gymmet på spinningpass, satt och pluggade sådär 40 minuter innan jag gick till jobbet, jobbade 9-timmarspass, hem, äta rester till middag och försöka plugga lite till.

Imorgon ska jag upp 6 för att hinna gå till gymmet och plugga lite före körlektionen, och sedan ska jag direkt iväg och träffa min studiegrupp i skolan och sitta typ hela dagen och plugga.

Då är det tur att det går att vispa ihop två ägg och en skvätt grädde, hälla i stekpannan över en brynt klick smör, slänga på lite ostskivor och strimlad salami, och så hokus pokus har man en mättande lunch att lägga i matlåda tillsammans med lite vitkålsstrimlor (för att få med c-vitamin)!

Oj så jag behöver komma ner till min kära västkust för lite kravlöst umgänge med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar